Heads up fra daglig leder
Team Really! går en spennende høst i møte.
Staying Alive!
Det har vært trist å lese om alle tech-selskapene som har slitt det siste året, der flere selskaper med gode produkter og tjenester har måtte kaste inn håndkleet på grunn av kapitaltørke. Radikal innovasjon er ofte kapitalkrevende, og det tar litt tid å etablere nye vaner og skape nye merkevarer. Heldigvis for oss klarte vi oss. I sommer hentet 10 MNOK i frisk kapital. Med gode tilbakemeldinger fra brukerne og økende salgstall har vi aldri vært tryggere på at Really! er kommet for å bli.
Vekst, vekst, vekst
Inngåelse av avtaler gjennom plattformen blir stadig mer etablert som en ny måte å kjøpe og administrere eiendomstjenester på. Aktiviteten er stigende, og salget vokser jevnt. Vi satt omsetningsrekord i august. Kjempeform!
- 1,35 millioner i formidlete tjenester
- 180 unike forespørsler fra både eksisterende og nye kunder
- Leverandøren med flest avtaler har nå 14 løpende avtaler gjennom plattformen
- Utrolig gledelig å se at flere av kundene har kjøpt flere forskjellige tjenester/fag. Dette betyr at verdien av å samle alt på en plass virkelig begynner å vise seg.
Ny versjon i slutten av september
Vi opplever en markant vekst i enkeltoppdrag og skreddersydde serviceoppdrag. Dette har ikke plattformen vår vært godt nok rigget for tidligere. Derfor er vi etter lang tids innsats fra mange, inkludert mange leverandører, klare for å lansere en ny portal bedre tilrettelagt også for disse typer tjenester.
Vi har også utvidet tjenestespekteret vårt, og kan nå levere på alle tekniske fag i Bergen og Oslo. For å eksemplifisere vil jeg nevne noen tjenester som er formidlet i det siste:
- Montere nytt brannvarslingsanlegg
- Montere persienner
- Rengjøre fasade
- Oppmerking parkeringsplass
- Service vannrenseanlegg
- Bytte til LEDbelysning
- I tillegg er det formidlet løpende serviceavtaler som; renhold, elektro, vannrenseanlegg, skadedyrkontroll, med mer.
Samarbeider der vi kan #17
Vi tror oppriktig på at vi må samarbeide med andre aktører for å nå målene våre. Derfor er vi opptatt av å begrense Really! til å være den beste bestillingsplattformen og administrasjonsløsningen for avtaleforvaltning knyttet til service- og driftstjenester. Som en konsekvens av denne begrensningen, har vi vært like bevisste på å definere hva vi ikke er som hva vi er. Resultatet har vært effektiv og målrettet utvikling, enklere kommunikasjon og spennende partnerskap.
- Really! er nå integrert som en del av FDVhuset sin FDV-løsning (Famac). Nå kan Famacs kunder sende avvik og vedlikeholdspunkter direkte til Really! for tilbudsinnhenting. Mottakelsen har vært overveldende og de første kundene er allerede i gang med å benytte samarbeidet.
- Sammen med Tryg Forsikring vil vi utvikle konsepter som gir fordeler for alle leverandørene som har knyttet seg til Really!. Vi tilbyr også gunstige fordeler til borrettslag og sameier som ønsker å bruke Really! og forsikringsprodukter fra Tryg.
- Vestbo boligbyggelag har satt mål om å være en proaktiv rådgiver. De har mål om å være stedet man går for å få rådgivning til alt som har med eiendom å gjøre. Skal de oppnå et slikt verdiforslag, må de benytte gode systemer. Vi er glade for at de har valgt å teste Really! i sin rådgivning. Det blir spennende å se hvordan Vestbo sine kunder opplever en mer aktiv rådgiver. Vi heier på visjon og skal gjøre så godt vi kan for å bidra til suksess og gode kundeopplevelser.
Publisert