Bloggen!

Heads up! fra daglig leder 👋🏼

Skrevet av Dagfinn Edvardsen | 8.jul.2022 05:58

Kunder – vi lærer fortsatt

Vi har kjørt piloter med gode samarbeidspartnere gjennom våren. I samarbeid med disse har vi utviklet flere tjenester slik som lås og beslag, skadedyrkontroll, kontroll av brannslukningsapparater, kantine, med mer.

Salgsrekord på en uke kom nå i juni med 1,5 MNOK.    

Jeg er veldig takknemlig over pilotkundene. Uten dem hadde vi ikke klart å lage et så godt produkt som vi faktisk lager. Det er faktisk ikke sikkert vi hadde eksistert uten dem. Vi har selv opplevd hvor viktig det er at noen våger å teste ny teknologi og at de våger å være ærlig med hva som ikke fungerer. Så er det alltid hyggelig når de forteller om det som fungerer også. Jeg har lyst til å fortelle kjapt om noen av disse pilotkundene:

Bara Eiendom er en stor eiendomsbesitter i Bergen. Porteføljen består i hovedsak av næringsbygg (kontor) og fordeler seg på 18 bygg med en totalportefølje på ca 90 000 m2.

- Testkunde og strategisk utviklingspartner siden september 2021
- Tatt valg om å flytte over alle driftsavtaler til Really!s plattform
- Bara Eiendom har kjøpt tjenester i takt med plattformutvikling

NLA Høgskolen har 4 campuser med eiendom i 3 forskjellige byer.
- NLA tok kontakt etter å ha lest om Really! i Estate Nyheter
- De kjøpte første tjeneste i Bergen i april. Utvidet raskt til å kjøpe flere tjenester i Bergen
- Kjøpte første avtale i Oslo juni 2022
- Setter oss uoppfordret i kontakt med andre eiendomsbesittere som de føler burde bruke oss

Bruviks Eiendommer er et eiendomsselskap med portefølje av både bolig og næring.
- Testkunde siden september 2021
- Konkurranseutsatte renhold og sparte 40%
- Kommer stadig tilbake for å kjøpe nye tjenester

Vi har begynt å få henvendelser fra profesjonelle forvaltere også. Det gleder vi oss stort over! Det er i samarbeid med bransjeekspertene vi kan tilby helhetlige kundeopplevelser som gir størst kundeverdi.

Really bærekraft!
Digital befaring gjennom Really-plattformen sparte i første halvår miljøet for 45 500 km kjøring. I tillegg ble 24 000 arbeidstimer spart. Effektivt. Bærekraftig!

I midten av juni lanserte vi bærekraftrapporten. Her kan kundene skape en rapport som gir oversikt over hvor mye deres eiendommer har bidratt til økt bærekraft etter at de begynte å bruke Really!

Sammen med to partnere har vi fått tilslag på innovasjonssøknaden til Innovasjon Norge vedrørende koordinerte og smarte innkjøp av eiendomstjenester. Her skal vi se nærmere på hvilke bærekraftsgevinster man kan oppnå ved koordinerte innkjøp.

God sommer!