Skip to content
Logo-white
<< Tilbake til blogg

Heads up fra daglig leder

Dagfinn-2

En frisk oppgradering

Bestillingsløpet og Kundeportalen har fått en skikkelig oppgradering, som gjør det enklere å bestille tjenester. Tjenestetreet, hvor du velger tjenester, er nå mer oversiktlig med over 38 ulike fagområder tilgjengelig.

Alle handlinger på Really.no lagres automatisk på Control, inkludert tilbud, kontrakter og dokumenter. Ved hjelp av teknologi leverer vi nå servicegarantier. For eksempel kan ikke fakturaen utstedes før servicerapporten er lagret på Control. Programvaren varsler også om serviceavvik, slik at forvaltere og styreledere i borettslag kan være sikre på at de overholder lovkravene fra internkontrollforskriften.

Neste oppgradering på blokken er leverandørportalen, som snart får samme gode brukeropplevelse som bestillerne har i dag.

Vekst og tilfredse kunder

Kundene er svært fornøyde med løsningen, og de fleste kommer raskt tilbake for å kjøpe nye tjenester.

Partnerskapet med Vestbo fungerer utmerket. Vi mottar ukentlig nye leads fra Vestbo, og samtlige borettslag som har vært i kontakt med Really har valgt å kjøpe en eller flere tjenester.

Ryktet om Really sprer seg raskt. Den siste uken har vi fått henvendelser fra en kommune og administrerende direktør i to boligbyggelag som ønsker å diskutere et samarbeid.

Nye tilskudd til teamet

Høyere tempo, fulle e-postkontoer og høy aktivitet. Travle tider krever flinke folk, og vi er heldige som kan ønske Maurits Wesøe, Christian Balchen og Jan Håkon Reinemo velkommen til teamet. Alle er håndplukket og bringer med seg solid kompetanse og pågangsmot. 

Vi har også signert to nye ansettelser som starter 1. mai. Gleder meg til å fortelle mer om dem i neste heads up.

Verdens enkleste bestilling av eiendomstjenester er på vei

Fra starten for snart fire år siden har Really! forenklet kjøp, salg og forvaltning av eiendomstjenester, og dette skal vi fortsette med.

Nå skal vi koble vår smarte distribusjonskanal opp mot eksisterende systemer som vedlikeholdssystemer, FDV-systemer og avvikssystemer.

Det finnes mange gode systemer for å registrere tilstanden på en eiendom, enten ved registrering utført av mennesker eller ved bruk av sensorer og IoT-løsninger. Prosessen med oppfølging av registrerte avvik har vært manuell, og flere har meldt tilbake at de ikke har effektive systemer for å håndtere innmeldte vedlikeholdspunkter. Resultatet har vært neglisjering av avvikspunkter eller manglende ajourføring av systemene. 

Nå finnes det endelig et godt alternativ.

Vi har integrert Really med andre programvareløsninger. På den måten kan kunden enkelt sette avvik og vedlikeholdspunkter i arbeid. Med et par tastetrykk kan kunden sende punktene til Really og komme i kontakt med kvalitetsleverandører som står klare til å levere tilbud og utføre arbeid. Kundene er svært fornøyde med det nye produktet, som vil revolusjonere måten man drifter og forvalter eiendomstjenester på.

Takk til Innovasjon Norge

Vi har vist god utvikling i vårt innovasjonsarbeid og nylig fått innvilget ytterligere tilskudd til utviklingen av Really. Vi er takknemlige for alle bidrag vi har fått fra Innovasjon Norge så langt. Midlene kommer godt med når vi nå bygger vekstteamet.




Publisert