Netthandel i eiendomsbransjen
Totale utvikling innen netthandel
- Netthandelen økte med 40% i 2020
- Økte med 80% i februar 2021 sammenlignet med februar 20
- Klarna siteres på at «en av to gjør minst halvparten av innkjøpene sine på nett»
Se til andre bransjer
Se hva Tibber har gjort med strømmarkedet, Zalando for klesbransjen, ODA.no med mathandelen, komplett.no og finn med reise og andre tjenester. Vi i Really! mener netthandelen er en uberørt skatt for bransjen. Det knytter tilbud og etterspørsel sammen på en ny og bedre måte og skaper en helt ny form for opplevd kundeverdi.
Fordi, kunder vil alltid søke/velge beste løsning. De vil alltid dras mot det som gir de en opplevelse av kvalitet. Legg merke til at dette handler ikke om teknologi. Det er aldri slik at jo mer tech, desto bedre kundeopplevelse. Så hvis vi er enig i at kundene alltid søker etter den beste, eller mest convinente løsningen for sitt behov så la oss forsøke å finne den. Teknologi gir oss nemlig noen muligheter, og det er disse mulighetene vi i Really! ønsker å benytte oss av. For å skape verdi.
Hva betyr disse mulighetene for eiendomsbransjen?
Jo, det kan bety for eksempel:
- Automatisk innhenting av tilbud på akkurat ditt behov på rekordtid.
- Enkel digital avtaleinngåelse
- Automatisk avslag til alle leverandørene som ikke blir valgt
- Automatisk kontraktshåndtering
- Automatisk og forenklet fakturering
- Benchmark og analyse på eget bygg, portefølje eller bydel
- Helt ny innsikt
- Enklere driftshverdag
- Mer bærekraft
Vi tror nemlig at en god eiendomstjeneste reduserer kostnader, forlenger byggets levetid, reduserer klimaavtrykket og forenkler drift & forvaltning.
Det er dette vi i Really! lager og det er dette vi kaller for smarte eiendomstjenester.
Publisert