Sameiet ønsket seg trygghet, ryddighet og forutsigbarhet
Styret i sameiet Møllehagen ved; Alf Bøen & Jens Kvarekvål
Inne på Really-portalen får du orden på dokumentasjon, og det er enkelt å kommunisere med leverandørene. I tillegg sparer de aller fleste penger, selv om det i utgangspunktet ikke er driveren, når bransjen nå med plattformen endelig har fått en mer effektiv verdikjede.
For å sikre lavest mulig terskel, tilbyr Really umiddelbart god opplæring. - Det er definitivt ikke grunn til å ha tastaturskrekk for å benytte systemet, sier Jens Kvarekvål og Alf Bøen i Sameiet Møllehagen med 71 enheter, bygget 2008.
Sameiet Møllehagen begynte med å samle service-avtaler på byggdrift, kontroll av gassanlegg, elektro, elbil-ladere, vakthold og for eksempel rørlegger-tjenester. I etterkant er erfaringen at de også kjøper enkeltjobber som rehabilitering av takterrasse, skifte av beslag rundt vinduer og dører, og for eksempel utbedring av avvik som følge av årskontroll elektro.
- Nå ønsker vi å samle alt hos Really, sier Kvarekval og Bøen.
Plattformen representerer også en annen dimensjon. Nemlig å levere på behovet for kontroll på leverandør-universet. Trygghet, ryddighet og forutsigbarhet ligger til grunn når man benytter plattformen til å hente inn tilbud, og komme i kontakt med leverandører.
Vi opplever at leverandørene kjenner seg forpliktet til å levere høy kvalitet når de opptrer på Really sin plattform. Vi tror leverandørene kjenner seg ekstra forpliktet, siden systemet er bygget på åpenhet og tydelig krav for å delta i et anbud, oppsummerer de ansvarlige i Møllehagen.
Publisert